Loading color scheme

PRAVIDLA PRO HODNOCENÍ

Pravidla pro hodnocení výsledků vzdělávání žáků ve 2. pololetí školního roku 2019/2020

Hodnocení výsledků vzdělávání žáků ve II. pololetí školního roku 2019/2020 vychází zpravidel hodnocení stanovených prováděcími předpisy (§ 14 vyhlášky č. 48/2005 Sb., o základním vzdělávání a některých náležitostech plnění povinné školní docházky, ve znění pozdějších předpisů), zVyhlášky MŠMT č. 211/2020 Sb. ze dne 27.4.2020o hodnocení výsledků vzdělávání žáků ve II. pololetí školního roku 2019/2020a z metodiky MŠMT -Postup při hodnocení výsledků vzdělávání žáků základních a středních škol za druhé pololetí školního roku 2019/2020.

Základním principem závěrečného hodnocení je spravedlivé hodnocení každého žáka sdůrazem na zvýšené respektování individuálních podmínekpro domácí přípravu a vzdělávání na dálku.

Hodnocení výsledků vzdělávaní žáka na vysvědčení je vyjádřeno klasifikačním stupněm a vychází a) z podkladů pro hodnocení získaných v druhém pololetí v době, kdy osobní přítomnost žáků nebyla zakázána (tj. od 1.2.2020 do 10.3.2020), b) podpůrně z podkladů pro hodnocení získaných při vzdělávání na dálku, pokud má pro takové vzdělávání žák podmínky, c)podpůrně z podkladů pro hodnocení získaných při vzdělávacích aktivitách konaných ve škole v době, kdy žák nemá povinnost řádně docházet do školy, a d) podpůrně z hodnocení výsledků žáka za první pololetíškolního roku 2019/2020.

Závěrečné hodnocení žáka na vysvědčení zohlední skutečnost, že zásahem vyšší moci nebylo možné zcela naplnit ŠVP pro tento školní rok.

Pravidla ve školním řádu nebo pravidla pro hodnocení výsledků vzdělávání žáků schválená školskou radou, která jsou v rozporu sVyhláškou, se nepoužijí.